دل نوشته های من


عاطفه های عاشقانه

                                                             هیس!

 

                                                        آرامتر نامردی کن

                                                  من به روی خود نیاوردم

                                                  کسی از چهره ی من نفهمید که تو چقدر نامردی

                                               هیس!

                                            کمی آرامتر نامردی کن

                                            نگذار چشمانم نامردی تو را باور کند

                                           بگذار وقتی میبینمت

                                چشمانم به قلبم دروغ بگویند که او مرد است

                                            و قلبم ناباورانه گول چشهایم را بخورد

                                             هیس!

                                          کمی آرامتر نامردی کن

                                         دلم ازین همه نامردی میگیرد

                                       ببین کاری کردی با دلم

                                     که بعد از نماز بجای دعا نفرینت میکنم

                                    هیس!

                                   کمی آرامتر نامردی کن

                                   به احترام آن عاطفه هایی که آرام میمیرند

                                    کمی آرامتر نامردی کن

                                    صدای نامردیت تن مردان را میلرزاند

                                   خدارا شاکرم که مرد نیستم

                           که اگر بی وفایی کردم اسمم را نامرد بگذارند

                                   ولی تو......

                                   راستی یک سوال دارم!

                                   تو مردی؟........



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت12:11---11 مهر 1391
سلام وبلاگ خوبی داری بهتره امید به اینده بیشتر تو مطالبت موج بزنه


جواد
ساعت12:43---14 شهريور 1391
سلام اجی خوبی؟
کسری جون چطوره؟
دلم برات تنگیده بود گفتم یه سری بزنم
قبلنا هم یکی دو بار سر زدم فک کنم وبت حذف شده بود
وبت خوشگل شده اخه قالبش مث قالب وب منه تبریک میگم
دوست دارم اجی باااای


شعله
ساعت10:47---9 مرداد 1391
در عزاي عشق نشسته ام و هيچ نمي گويم همه گويند كه ... هي !! فلاني عاشق است ؟؟؟
سلام عاطفه جون.ممنون که بهم سر زدی و کامنت گذاشتی.خیلی گلی.موفق باشی


کاش یکم بارون بگیره
ساعت20:43---29 خرداد 1391
سلام ممنون که سر زدی شما لطف داری

بهناز
ساعت15:50---28 خرداد 1391
سلام عاطفه جونی اومدم بهت سر بزنم

Asal
ساعت11:40---27 خرداد 1391
salam azizam
linket kardam
bazam be man sar bezan khoshhal misham


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 26 خرداد 1391برچسب:,ساعت 22:49 توسط تنها| |


Power By: LoxBlog.Com